söndag 27 november 2011

En halv miljon läsare

Bloggen tog ett skutt i natt eller i morse och gick över en halv miljon läsare. De blir uppenbarligen fler och fler. Omkring tusen per dag brukar gå in och läsa. Ibland färre ibland fler.

Här ser ni de fem mest lästa inläggen:

Peter Mangs är en särling
8 nov 2010, 34 kommentarer
23 223 Sidvyer

Pontus Enhörning anklagad för sexövergrepp.
1 jul 2011, 14 kommentarer
8 640 Sidvyer

Anna Ardins raffinerade hämnd?
23 aug 2010, 27 kommentarer
7 975 Sidvyer

Offret Anna Ardin
23 aug 2010, 48 kommentarer
5 829 Sidvyer

Emil tog inte hand om sig
21 apr 2011, 37 kommentarer
3 816 Sidvyer

2 kommentarer:

  1. Grattis till halv miljonen!

    Jag är bara på ca 370000st än så länge.
    Snitt per dag hos mig är ca mellan 200 - 700 besökare, vilket jag inte riktigt begriper. Vad har jag ställt till med ?!?

    SvaraRadera
  2. Maukonen: Tack! Klart att du också har många besökare. Din blogg är mycket insatt och har ett klart syfte. Min är mer spretig, som någon har kallat den, men vi har försvaret av människor gemensamt. Att vi inte gillar att könen klumpas ihop i grupp. Det förtjänar varken män eller kvinnor. Och att det är barnen, som behöver stå i centrum.

    Själv så avskyr jag brott (inte brottslingar de är människor någonstans de också) och skulle ha varit Wonder Woman som seriefigur. Lite motsägelsefullt eftersom hon var amazon... men har dock varit med själv i Grupp 8 på 70-talet, när det fanns något att kämpa om och för...

    SvaraRadera