onsdag 20 oktober 2010

Just nu 99 968 besökare på min blogg

Nä inte på en gång, utan sammanlagt sedan vi fick en ny statistik. Från juni och till i natt så blir det 100 000 besökare, som kommer att passeras.

Tack för att ni läser det jag skriver. Det känns som en stor belöning. Något mer än läsare behövs inte. Jo, lite kommentarer är kul också.

Ha en god natt! Sov så gott allihop, utom ni som är uppe till 24 eller 03, som ni brukar vara. Själv går jag och lägger mig snart, men ofta vaknar jag vid 4-tiden.

Min tandläkare säger att det beror på att smärttröskeln är som lägst då och att kroppen väcker en. Kan vara sant eller inte. Jag vaknar ofta ur en dröm och ligger och halvsover någon timme eller så.

Ibland går jag upp eller också somnar jag om. Beror på. Ha en god natt hur ni än gör och var ni än befinner er i världen!

4 kommentarer:

  1. Grattis till alla besökare. Sov gott själv. Du är nog morgonmänniska. Det är inte jag. Ugglar uppe så länge det går och vill tryna på morgonen länge. Det kan man göra när man inte har småbarn. Skönt.

    SvaraRadera
  2. Grattis! Visst är det kul att veta att det finns människor som är intresserade av att läsa det man skriver.

    SvaraRadera
  3. Helena: Nä är inte morgonmänniska egentligen, men har blivit det. Gubben min går upp vid 5-tiden. Lätt att vakna då, särskilt när hunden hoppar upp i sängen och brer ut sig. :)

    SvaraRadera
  4. Ramona: Jo det är en enkel och bra belöning. Att det finns någon mer, som blir upprörd eller glad eller arg eller något. Skoj med statistik och reaktioner är kul! Oftast.

    SvaraRadera