tisdag 10 augusti 2010

Alla getingar är anmälda till polisen

Ni vet dom där jordgetingarna, som fanns utanför vårt hus och en av dom stack mig. Det tog en vecka innan blaffan, som jag fick efter det gick ned.

Jag frågade mina advokater till råds och sedan polisanmälde jag helt enkelt hela getingboet. Så där kan man ju inte tillåta insekter att göra med människor. Jag är bundis med polisen. Brukar ta en sväng då och då med dom och kolla in läget.

De har frågat mig till råds hur man ska kunna hålla koll på alla getingar i fortsättningen. Och hur getingar ska hindras från att börja blogga och ta sig in på internet. Getingar går ju inte att ha överallt. Herregud! Hur skulle det se ut.

Polisen har lovat att noga utreda allt detta och som sagt hålla koll på getingarna i fortsättningen. Men jag tror inte att det blir några problem. Dom är borta nu från vår tomt åtminstone och det finns inget som tyder på att dom kommer tillbaka.

Nä gick ni på den lätta. Polisen bryr sig väl inte om getingar heller. De är skadedjur, som utrotas helt enkelt. Anticimex ni vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar