onsdag 16 september 2009

Monica Antonsson har gjort något storartat



Hon har tagit bort alla inlägg på sin blogg, som handlar om Maja Lundgren, Sanna Ax och Marina Engan. Inte en bokstav finns kvar. Inte heller det hon citerade från Medborgare X blogg i går, som signaturen Kramlund hade skrivit.

Hela bygget faller därmed samman. Det som har hållit uppe "kontroversen" mellan Monica Antonsson och Maja Lundgren.

Uppenbarligen är det inte Maja Lundgrens föräldrar det handlar om heller, för nu står de enda kommentarerna om dem kvar på min blogg. Och dessa har inte jag skrivit utan Maja Lundgrens "anhängare". Det går bra att ta bort dem här också. Ni som skrev dem.

Själv har jag som princip att inte ta bort en enda bokstav från min egen blogg. Men naturligtvis kan den som skrev en kommentar ta bort den.



1 kommentar:

  1. MAn borde nog därför anta utmaningen och kanske skänka en krona till mer behövande.Se min kommentar ;

    "Leroy sa...
    Vilket bra Initiativ Monica!

    Jag slog vad om att allt skulle lösa sig inom kort och sattsade 300 på att så skulle göras. Bad inblandade om rakhet och eftertänksamhet.

    Tänk vad roligt. Det blev förändring. Pengarna strömmar in!

    Nej det var nog ingen som trodde att det skulle lösa sig. (Fast jag så länge öns katt)

    Tänk om alla som läser, skriver och kommenterar på de olika bloggarna kunde anta utmaningen och göra lika dant.

    Värna om utsatta barn och mödrar i Tjernobyl!

    Samt förändra bloggvärlden få till så att man inte trampar ner varandra utan deltar där man vill enligt utställda regler av den som äger bloggen.

    Man som bloggansvarig utfärdar regler och utdelar varningar till de som är på gränsen. Att man som admin omedelbart tar bort sånt som räknas som kränkning.

    De på Änglagård i Tjernobyl har ju faktiskt inte ens ett ordentligt tak eller stuprännor och här sitter vi och käbblar.

    Därför utmanar jag alla andra som bryr sig att göra en god gärning i samband med att vi enas om hur vi ska agera gentemot varandra, skapar lite regler för hur vi resonerar. Ansvarsfördelning.etik och moral.

    Så att framtida generationer kan få lite bättre förutsättningar.

    Både tak över huvudet och lite nätettikette, förhopningsvis får de även i Tjernobyl så småningom tillgång till datorer om dom överlever. Vi skall inte klaga för vi har det egentligen så bra.

    Jag har satt in ytterliggare 300 som dyker upp i morgon eller övermorgon. Dom är märkta OBS! Från Leroy.

    Få se nu hur många som nu klarar av utmaningen så vi kan lyfta taket och få ihop pengarna.

    Sätter in efter egen förmåga/vilja innan kölden sätter in. (Vore roligt om man märker insättningarna med sitt nic eller namn tror jag)

    Då går det säkert att följa tickern på bloggen om Änglagård och kärnkraft:

    http://monicaantonssons.blogspot.com/

    Låt barnen blomma ut till vuxna medborgare med bra förutsättningar såväl fysiskt som psykiskt.

    LEroy

    16 september, 2009 19:18 "

    Låt nu barn och kvinnor i grannlandet få möjligheter.

    Inte fastna bakom dator eller stolthet.

    Man avsätter efter förmåga och vilja.!

    Leroy

    SvaraRadera