fredag 28 mars 2014

Sista tredjedelen

Helt klart är att jag är inne i fas tre. Den del av livet, som kommer efter det ständiga jagandet och jäktandet för att kunna försörja sig själv och familjen. Det är vilsamt. Jag har en hemlig blogg, som ingen mer än jag själv kan läsa. Det är mysigt och lugnt med en blogg, som enbart är privat.


Om jag fick välja skulle jag nog bo så här på en gammal gård i Blekinge. Bilden uppe till vänster påminner mycket om den gård, där jag tillbringade somrarna när jag var liten. Men vi bor väldigt fint där vi befinner oss nu också. Och snart ser det ut som nedan med blommande forsythia. Det är en ljuvlig årstid. I dag var det kring plus tio och sol hela tiden. Det blir nog frost i natt, men solen vinner över vintern. Och vi får njuta några månader av denna den bästa tiden. Ha en trevlig helg alla! Det ska bli den varmaste i år. Ut och njut!
Snart ser det ut så här igen. Detta är från förra året i maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar