lördag 19 juni 2010

Äntligen bröllop!

Så skönt det ska bli när kronprinsessan äntligen har fått sin prins från Ockelbo. Dom är kluriga och underfundiga dom där hälsingarna. Det vet jag som är tillsammans med en sedan tjugosex och ett halvt år.

Det ser ut att bli vackert väder i dag än så länge sedan dundret i går och skyfallet när Tor var ute och körde. Han hade några jättar att ta dö på och passade på att rensa himlen från oknytt. Tydligen.

Grattis till brudparet!

Och här har jag också skrivit!

4 kommentarer:

  1. Fast i Ockelbo är de Gästrikar. Vet jag som kommer från grannsocknen Hamrånge.
    : )

    SvaraRadera
  2. Ja, men Daniels pappa Olle är från Hälsingland.

    SvaraRadera
  3. Och min Olle är också från Hälsingland och min barndomskompis pappa är från Hälsingland och han är släkt med Daniel så hon är det också... :) Tänka sig vi är väl nästan kungliga vi också... haha. Nä jag larvar mig bara... det vore inte kul om någon av sönerna träffade en prinsessa så det ska vi inte önska dom... inget liv som jag skulle önska någon, att vara född till offentlighet. Dom har redan sina egna prinsessor... jättefina tjejer.

    SvaraRadera