måndag 16 januari 2012

Fastnade i toastol

Dagens skratt fick jag av denna nyhet. Ursäkta så mycket alla ni gravallvarliga som inte tycker att det är roligt, men jag skrattade så tårarna rann.

Det är den eminente Clas Svahn på DN, som förmedlar ett en man ramlade åt sidan när han satt i godan ro på sin toastol och klämdes fast mellan stålarmarna. Det var således en sån där toastol med ring och så armstöd, så man kan komma därifrån.

Tyvärr alla PK-korrekta. Jag ser framför mig att denne man inte visste hur man använder en toastol, utan satte sig på armstöden, då blir det begripligt att han ramlade med hela eländet över sig.

Förlåt gamle (?) handikappade man i Landskrona. Jag är rätt gammal själv och ibland kan det vara svårt att komma bort från toan, men än har jag inte fått den över mig. Kiss- och bajshumor är alltid jättekul! Beror säkert på sträng potträning att jag tycker så.

Räddningstjänsten fick komma och klippa loss honom. Så slutet gott allt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar