fredag 2 augusti 2013

Simon Cowell väntar barn

Fast det är inte någon god nyhet, som jag trodde först. För mig har nämligen Simon Cowell av någon anledning framstått som homosexuell - han liknar Rock Hudson - så jag trodde naivt att kompisens fru hade ställt upp så att han kunde få ett barn på gamla dagar.

Men nu har jag fått lite rätsida på historien och begriper att det är vanlig och ren och skär otrohet mellan heterosexuella. Mina fördomar tydligen. Eller att det är så vanligt med surrogatmammor att det här var bara ännu en i raden.

Hoppas det ordnar sig för barnet trots allt när det kommer mitt i vintern nästa år. För Simon Cowell hade uppenbarligen inte tänkt att bli pappa just nu. Eller kanske någonsin. Inte heller vill han gifta sig. Den eviga ungkarlen. Han är känd från jurypanelen i American Idol.
6.8.2013
Nu uppges Simon Cowell och hans käresta Lauren Silverman vara så glada och lyckliga. Hoppas det är sant för barnets skull.


1 kommentar:

  1. Simon is a slime bag! Absolutely a no no to have sex with Your best friends wife! I hope he will be taken to the cleaners!!!

    SvaraRadera