söndag 16 april 2023

Tusentals blogginlägg borta

 Jag har skrivit på blogg sedan 2008. Den första kan ni hitta här om ni trycker på bokstäverna. Ganska primitiv. Den andra skriver jag nu på och den tredje är försvunnen, vilket ni kan se här. Den är borta sedan två veckor på grund av HATE. Jo så beskrivs min blogg i ett enda ord. Det är mycket märkligt för jag har således skrivit tusentals inlägg/artiklar på denna blogg och alla ska då vara drabbade av HATE. I åratal dessutom innan det upptäcktes. Nu har jag begärt granskning tre gånger, senast i dag, men ingenting händer. 

Dessutom är det mycket underligt att hela bloggen försvinner eftersom Blogger själv säger att så sker inte. Se nedan vad de säger. Jag kan inte tro annat än att det är något IT-system som har tagit bort min blogg. Eller kalla det robot. Själv har jag enbart fått intyga att jag själv inte är en robot och plocka ut några bilder på bussar från sex stycken bilder. 

Sedan verkar de tro (roboten) att min blogg jag skriver på nu är densamma som är bortplockad. För jag skulle logga in var det senaste som stod på någon skylt och då kommer jag förstås till den blogg jag skriver på nu. Men min andra och senaste blogg är fortfarande borta. Jag har aldrig tidigare fått något klagomål på min blogg och det mesta jag skriver berättar jag om både på facebook och twitter. Det är nyheter som jag avhandlar eftersom jag är utbildad journalist. Och så plötsligt försvinner hela bloggen. Vad är det som pågår?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar